Cliëntenraad
De cliëntenraad van Interzorg Groep zet zich in voor de gemeenschappelijke belangen van haar cliënten en geeft zowel gevraagd als ongevraagd advies aan het bestuur van Interzorg Groep.
De cliëntenraad vertegenwoordigt de cliënten van Interzorg Groep van het Woonzorgcentrum en de Thuiszorg, zodat hun stem duidelijk gehoord wordt. We streven ernaar om de wensen en behoeften van onze cliënten een centrale plaats te geven in het beleid van Interzorg Groep. Het is daarom essentieel dat de raad inzicht krijgt in uw ervaringen en meningen over de zorg. Alleen op die manier kunnen we de belangen van onze cliënten optimaal behartigen. De cliëntenraad zet zich daarom in om zoveel mogelijk in contact te komen met de cliënten van Interzorg Groep.
Hoe werkt de Cliëntenraad?
De cliëntenraad bestaat uit maximaal vijf leden die affiniteit hebben met zorg, en sommige leden hebben ook persoonlijke ervaring in de zorg. Ze komen 8 – 10 keer per jaar bijeen voor vergaderingen. Daarnaast vindt een aantal keren per jaar een overleg plaats met de directeur/bestuurder en/of leidinggevenden en kunnen de leden deelnemen aan relevante bijeenkomsten voor cliëntenraden in Friesland.
Informatie
Heeft u informatie die van belang kan zijn voor de cliëntenraad? Of wilt u meer weten of deelnemen? Neem dan gerust contact op via de mail clientenraad@interzorggroep.nl en laat uw contactgegevens achter. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. De cliëntenraad staat altijd open voor uw signalen.
De cliëntenraad stelt eigen jaarverslagen op. Deze kunt u vinden door op onderstaande links te klikken:
Jaarverslag 2020
Jaarverslag 2022
Jaarverslag 2023