Waar heeft u hulp bij nodig:

 Ik kan niet meer voor mezelf koken

 Ik voel me eenzaam

 Ik heb hulp nodig bij persoonlijke verzorging

 Ik heb verpleging nodig

 Ik heb praktische ondersteuning nodig bij mijn problemen

 Ik heb moeite met het huishouden

 Ik kan niet meer op mezelf wonen

 Ik zoek een leuke locatie voor het vieren van mijn verjaardag

Schade bij u thuis

We proberen het natuurlijk altijd te voorkomen, maar het kan een keer gebeuren dat een van onze medewerkers tijdens het werk bij u thuis onbedoeld schade veroorzaakt. In dat geval kunt u uiteraard een schadeclaim bij ons indienen.

Schadereglement
Bij het afhandelen van een schade hanteert Interzorg Groep het schadereglement. De belangrijkste regels uit dit reglement zetten we hier kort voor u onder elkaar:

> U kunt een schademeldingsformulier indienen, wanneer een medewerker schade bij u thuis heeft veroorzaakt tijdens het werk.
> Wij vergoeden géén schade die door u zelf veroorzaakt is.
> Wij vergoeden géén schade, veroorzaakt door ouderdom of slijtage.  
> De medewerker meldt de schade binnen 48 uur bij zijn of haar leidinggevende
> IZG neemt het schademeldingsformulier alleen in behandeling genomen wanneer het:
   - Tijdig bij IZG is ingediend, uiterlijk een maand nadat de schade is geconstateerd
   - Volledig is ingevuld
   - Voorzien is van bewijsstukken, zoals een aankoopbewijs en/of taxatie rapport van hetgeen wat  beschadigd is of een offerte voor de herstelwerkzaamheden.  

Wilt u meer weten over de regels die wij hanteren bij een schademelding? Lees hier dan het volledige schadereglement (download)

Hoe nu verder
U heeft een schademeldingsformulier ingediend bij Interzorg Groep. Dit formulier nemen wij in behandeling. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op. We reageren altijd op uw schademelding, ongeacht de uitkomst hiervan.
 

Actueel

Interzorg Groep stelt nieuwe Cliëntenraad in

Onlangs heeft Interzorg Groep - conform de Wet medezeggenschap cliënten zorginstellingen (Wmcz) - een nieuwe, voltallige en volwaardige Cliëntenraad ingesteld.

Op 17 december 2024 vond de eerste ‘aftrap’vergadering plaats. Vanaf 2025 zal de Cliëntenraad zeswekelijks bijeenkomen, met uitzondering van de vakantieperiodes. De leden hebben een zittingstermijn van vier jaar en zetten zich met grote betrokkenheid en overtuiging in voor de belangen van alle bewoners en cliënten van ons Woonzorgcentrum en onze Thuiszorg. Interzorg Groep heeft vertrouwen in de positieve bijdrage die de Cliëntenraad zal leveren aan de verdere ontwikkeling van ons dynamische en veelkleurige zorgbedrijf.

Contact met de Cliëntenraad
Heeft u vragen, opmerkingen of suggesties? U kunt altijd contact opnemen met de Cliëntenraad via het e-mailadres: clientenraad@interzorggroep.nl. De Cliëntenraad hoort graag van u en kijkt ernaar uit om kennis te maken met de bewoners en andere cliënten van Interzorg Groep.