Schade bij u thuis
We proberen het natuurlijk altijd te voorkomen, maar het kan een keer gebeuren dat een van onze medewerkers tijdens het werk bij u thuis onbedoeld schade veroorzaakt. In dat geval kunt u uiteraard een schadeclaim bij ons indienen.
Schadereglement
Bij het afhandelen van een schade hanteert Interzorg Groep het schadereglement. De belangrijkste regels uit dit reglement zetten we hier kort voor u onder elkaar:
> U kunt een schademeldingsformulier indienen, wanneer een medewerker schade bij u thuis heeft veroorzaakt tijdens het werk.
> Wij vergoeden géén schade die door u zelf veroorzaakt is.
> Wij vergoeden géén schade, veroorzaakt door ouderdom of slijtage.
> De medewerker meldt de schade binnen 48 uur bij zijn of haar leidinggevende
> IZG neemt het schademeldingsformulier alleen in behandeling genomen wanneer het:
- Tijdig bij IZG is ingediend, uiterlijk een maand nadat de schade is geconstateerd
- Volledig is ingevuld
- Voorzien is van bewijsstukken, zoals een aankoopbewijs en/of taxatie rapport van hetgeen wat beschadigd is of een offerte voor de herstelwerkzaamheden.
Wilt u meer weten over de regels die wij hanteren bij een schademelding? Lees hier dan het volledige schadereglement (download)
Hoe nu verder
U heeft een schademeldingsformulier ingediend bij Interzorg Groep. Dit formulier nemen wij in behandeling. Wij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op. We reageren altijd op uw schademelding, ongeacht de uitkomst hiervan.